måndag 6 augusti 2012

Pianodagar


Dåligt på träningsfronten just nu.
Försöker att inte stressa upp mig över den missade träningen som skadeproblemen orsakar. Försöker att inte stressa upp mig över Stockholm Halvmarathon som ska springas om 5 veckor med en form som just nu verkar obefintlig.
Att vila är bra och det jag måste göra om jag ska bli bra igen. Så jag försöker att det det piano. Och låta dagarna vara lata och otvingade.
Idag på vår snabba promenad, stannade vi för ett lass glass. Gott och avkopplande. På slutet av promenaden blev det bad. Också det avkopplande.
Se så, jag lär mig.
Men drömmer ändå om backintervaller, blodsmak och känslan när benen och kroppen känns snabba och oslagbara.

2 kommentarer:

  1. Vilan gör gott, men jag förstår din längtan. Håller tummarna för att du blir bättre snart!

    SvaraRadera

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...