fredag 17 augusti 2012

Nu är vi husägare!

Idag blev drömmen sann.
Nu har vi köpt ett litet radhus. Och sålt vår lägenhet.
Allt hände på en och samma dag.
Mycket skulle klaffa och jag är så lycklig att allt gick i lås och vi fick det där radhuset som vi suktat efter en tid.
En radhusidyll med en sjö ca 500 m därifrån. Runt den kan man springa, ca 6 km, på den kan man på vintern åka skridskor och skidor.
Där ligger även en skog med flera joggingspår.
Hejdå asfalt, hej skog och terräng.
Så nu blir det skogsrundor för hela slanten.
Känns så stort att jag nästan inte förstår att det har hänt.
Och några vuxenpoäng till trillade in på kontot.

4 kommentarer:

  1. Grattis igen!! Har du någon hemnetlänk att maila mig? Nyfiken! :)

    SvaraRadera
  2. Stort, stort, stort grattis!!! Underbart med radhus!

    SvaraRadera
  3. Åh vad härligt med hus! Stort Grattis!:) Vilken känsla!

    Tusen tack för support och värmande ord längs min väg mot Ironman! Jag är jättenöjd och lycklig!

    SvaraRadera

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...