onsdag 8 augusti 2012

Och lite kvällsstyrka

Just det, lite stryka tog jag mig samman och gjorde nu på kvällen.
3x1 min sidoplanka, sen 3 st tabataövningar (20s arbete, 10s vila x 8)- dips, draken och armhävningar.
Inget som belastar höften utan annat för att påminna kroppen och musklerna att de finns.
Imorgon blir det yoga och kanske, kanske en kort sväng löpning.
Men för att hålla igång och inte tappa konditionen får jag nog vända mig åt ett annat håll tillfälligt.
Nästa vecka ska cykeln lagas och ut och tränas på.
Det blir intressant.

3 kommentarer:

  1. Tycker du kämpar på bra! Hoppas det blir en liten kort löpning för dig och att kroppen känns bra!

    SvaraRadera
  2. Duktig du är som håller igång med din styrka. För jag gissar att det var det du gjorde och inte strök tvätt...! ;-) "Lite kvällsstryka" Ha, ha!

    Spännande att du ska ge dig ut och cykla! Kramar!

    SvaraRadera
  3. Jenny: Tack snälla, ja en lite tur blev det och allt kändes helt ok.

    Karin: Haha, såg att jag stavat fel:)
    Ändrade nu, för det var ju styrka jag gjorde:)
    Kram

    SvaraRadera

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...