tisdag 14 augusti 2012

Ett nytt vrålåk

Jag har fyndat idag.
En grej som kommer att göra höstens vagnlöpningar lite roligare och lite snabbare.
Japp, en ny springvagn.
Hade egentligen inte planerat att köpa en,  utan tänkt fortsätta springa med min Teutonia Spirit S3 som jag använder som springvagn.
Men idag när tillfället dök upp, så kunde jag inte motstå att slå till.
Att ha en riktig springvagn istället för, som idag,  en vanlig barnvagn att springa med kommer att göra mina vagnlöpningar betydligt roligare i höst. 
Jag har inte hämtat den än, så ni får inga bilder nu.
Men det kommer definitivt komma bilder och en längre beskrivning när jag fått hem den.
Yay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...