fredag 21 december 2012

Kittad för kyla!




Nu ni, nu ska jag inte behöva frysa mer.
Jag har hittills inte ägt ett enda underställ som behåller värmen. Har en tröjor från Kari Traa och Under Armour som jag gillar, men de funkar inte så värst i -5 och uppåt.
Ett par merinounderställsbyxor från Icebreaker har jag också, och de värmer bra när det inte är mer än -10. Men jag fryser alltid om lår och rumpa ändå.

Så, för några veckor sedan hade Campadre Bagheeras merinoställ till halva priset plus andra bra saker och jag slog till direkt på både tröja, byxa, ullstrumpor och en rånarluva.
Jag är trött på att frysa och vara iskall på huden men ändå svettig när jag kommer hem.
Egentligen skulle inte varorna levereras förrän efter nyår, men det var en trevlig överraskning när de dök upp idag.

Visserligen har jag önskat mig ett
merinoställ av tomten, men jag behöver ju flera så det är ju bara bra om jag får ett till:)

Testade mina nya grejer nu på kvällens runda, och vet ni vad?
Jag frös inte någonstans.
Lycka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...