onsdag 5 december 2012

Att hitta på när snön yr utanför




Träna kan man göra när man i princip nästan är insnöad.
Ben specifikt eller något annat om man känner för det.
Jag körde ben i tabataform.
Benen fick sig en omgång i övningar som:
Squat med kettlebell
Marklyft
Övningen ovan- kick bakåt med fot i gummiband
Stepup i trappan
Utfall
Utfall åt sidan med boll över huvudet
Började med armhävningar och slutade med tabataplanka (sida och rak)



Snön fortsatte yra utanför fönstret och jag fortsatte med rörelseträning för min stela bröstrygg.
(Det kommer mer om det i ett annat inlägg).
Avslutade med rehab för vader och höft.
Och hepp - 45 min hemmastyrka som inte var så mesig denna gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...