söndag 30 september 2012

På benen

Febern har lättat och idag är jag på benen igen.
Det blev ett kort men intensivt besök av febern denna gång.
Nu vilar jag imorgon i alla fall och sen kanske, om jag känner mig återhämtad, blir det löpning på tisdag.
Ingen stess, kroppen måste få vila som den behöver eftersom den uppenbarligen inte verkat helt nöjd på sistone.
Står just nu lite i valet och kvalet om Hässelbyloppets vara eller icke vara, men springer jag kommer det att bli utan tidspress och måltid. Enbart för nöjets skull.
Kroppens välbefinnande kommer först.
Tider är ju egentligen rätt sekundärt.
Det är ju springglädjen och det faktumet att ens kunna springa som betyder mest.
Vad det gäller löpning alltså.
Sen finns det ju andra saker som betyder ännu mer.
Som Den lilla familjen.

4 kommentarer:

  1. Skönt att febern har lättat! Inte kul att vara sjuk ju!

    Hoppas att du snabbt blir helt pigg! Kram

    SvaraRadera
  2. Skönt att du mår bättre och visst är lilla familjem allra viktigast-helt rätt!

    SvaraRadera
  3. Tråkigt att du är sjuk! Men ibland tror jag sjukan går över snabbare om man får en febertopp som manövrerar ut alla otäcka baciller. Krya på dig och fortsätt vila :)

    SvaraRadera

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...