onsdag 12 september 2012

Fin onsdag!

Idag var det äntligen dags att träffa Karin igen, som jag hade bestämt lunchdate med.
Det var alldeles för längesedan sist.
Att jag fått träffa Karin är en av de fina grejer som bloggen fört med sig sedan jag började blogga i nu januari 2012.
När jag var gravid med Noel började jag följa hennes blogg med lite extra intresse då hon var gravid i nästan samma vecka som mig och alltså beräknad nästa samtidigt som mig.
Efter att vi hade fött våra söner fortsatte jag så klart följa henne och när jag startade den här bloggen hittade hon in hit och det dröjde inte länge förrän vi bestämde oss för att ses.
Det visade sig då lite lustigt att vi hade setts tidigare, nämligen på en aerobicsutblidning som vi båda gick 2008.
Världen är bra liten ibland:)

Hennes Wilmer är 10 dagar yngre än Noel och när vi sågs första gången var de inte mer än 2 månader gamla.
Vi tyckte att vi hade hela föräldraledigheten framför oss. En oändlighet av tid.
Nu har Karin börjat jobba igen, så den här gången var inte Wilmer med. Vilket var första gången, så det kändes lite konstigt.
En synnerligen god lunch med dinkelsallad, lax och rostade nötter blev det,  och mycket som hänt sen sist att uppdatera varandra på.
Efter att jag och Noel vinkat hejdå till Karin, slank vi in och handlade innan vi åkte hem och sov middag.7 Om det erbjuds en middagssovning i sängen tillsammans med bebis så passar jag gärna på.


2 kommentarer:

  1. Super mysigt var det! Och visst är det härligt att våra bloggar har fört oss samman! :-)

    Vad mysigt med eftermiddagsvila tillsammans med Noel! Det hade jag inte tackat nej till att ha med Wilmer.

    Kul att vi ses så snart igen!

    Kram kram

    SvaraRadera

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...