fredag 13 juli 2012

Imorgon gäller det

1 dag kvar.
Förutom försök till vila idag, åkte vi vid lunch in och hämtade nummerlapparna på marathonmarknaden vid Stadion.
Vi passade även på att gå in på Stadion och känna lite på banorna.Vilken stämning jag fick i kroppen. Tänk att vi imorgon ska stå där på startlinjen.



De som stod i stånden på markanden var tidstypiskt klädda med hatt och vita tröjor och de sålde klassiska vita bomullslinnen som de använde 1912.
Det verkade vara hyfsat stor åtgång på dessa och det är nog flera som kommer att springa i bomullskläder anno 1912 imorgon.
Men inte jag.
Jag kommer att vara klädd i vara rosa och svart helt enligt min signaturfärg:)
Efter mycket om och men har jag till slut bestämt vilka kläder jag ska springa i. Jag blir lite nojig över vad som kan komma att skava och inte.
Men den här outfiten tror jag på.
Fjärilar i magen och huvudet lite upp och ner, minst sagt.
Idag har jag glömt saker, blandat ihop ord och varit allmänt virrig. 
Hej nervositet!

När jag var ute på 3,4 km lätt löpning under kvällen kändes den tidigare upplevda goda formen bortblåst.
Sega ben, flåsigt och allmänt tungt.
Men det är kanske så det ska vara innan ett lopp? Tror hur som helst att det kommer att kännas bättre imorgon. Eller hoppas i alla fall.
Väl hemma upptäckte jag, dagens virrpanna, att jag sprungit med ett amningsinlägg vid halsen.
Ingen hade kanske sett det, men jag såg det väldigt tydligt när jag kom hem.
Och maken fick sig en liten känga för att han inte sett det innan jag gick ut.
Jaja, det får man bjuda på:)
Ser ni det vita amningsinlägget under tröjan vid hakan?
Haha, så sprang jag tydligen idag:)

Nu är det snart läggdags. Hoppas jag kan sova:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...