söndag 1 juli 2012

Home sweet home


Så var man hemma igen då. 
Vi har haft det jättebra, men ändå är det lika skönt som alltid att komma hem.
Här kan vi dricka vatten ur kranen utan att det smakar bajs och duscha utan att lukta detsamma, här har vi täckning på mobilen och kan prata telefon (hade täckning korta stunder), datorn kan användas och Noels barnstol har varit saknad.
Att han fick äta sin mat i vagnen varje dag var inte optimalt, varken för honom eller oss. 
Men men, är det semester så är det.

Träningen har gått som en dans. 
Mestadels i alla fall. Fick inte till någon uteyoga och pga ostadigt väder och lite andra prioriteringar. Det blevinte heller lika mycket utestyrketräning som jag hade velat.
Men löpningen fick jag till enligt plan. Ca 5 mil.
Och det blev faktiskt nästan 1,5 h styrketräning också,  vilket jag brukar ha svårt att få till här hemma.
Så som vanligt när vi är på semester, låg vi inte på latsidan utan man man väl kalla det lite av en träningssemester om man vill. 
Precis som det ska vara.
Men jag kallar det livsstil.

2 kommentarer:

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...