fredag 12 april 2013

Veckor som springer iväg

Återigen en vecka som bara sprungit iväg.
Veckorna går så snabbt, måndag och fredag kommer så fort.
Och både sprungit och styrketränat har jag hunnit med.
2 pass styrka(ett hemmapass och ett gympass), och 2 löppass hittills. En bra blandning.
Och imorgon bitti är en springdate bokad med en granne.
Trevligt att förena umgänge med träning.

Just nu passar det bäst för mig att fördela träningsstiden ungefär lika mellan spring och styrka, då kroppen inte riktigt tycker att löpning varje dag känns så bra som det borde. Men varannan dag är bättre. Så länge det känns bra. Den dagen det inte känns bra, kommer jag sörja lite men ge mig i kast med mer styrketräning som jag också samtidigt ser fram emot.





Fredag kväll och helgen står för dörren. Jag tjuvstartade helgen tidigare idag med en mysig lunch med bästa Andréa, fortsatte sen med fredagskänsla på jobbet.
Och nu fredagsmyser vi i soffan med takeaway-sushi och chokladkola in the making. Gott godis det där. Och inga tillsatser heller, bra va?
Välkommen helg.

4 kommentarer:

  1. hoppas du får en fin helg!
    bra tränat i veckan ju jag tycker du är grym som ens fixar springa när du e gravid:)

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma, hoppas din helg också blir bra! Och tack för berömmet:)

    SvaraRadera

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...