tisdag 9 april 2013

Stark

Okej.
Jag kanske inte är mitt starkaste jag just nu.
Men.
Oj, så stark jag kände mig på dagens styrkepass. Sen om det är hormoner eller något annat, spelar ingen roll.

Lunchträning som vanligt och en tur till jobbgymmet.
Efter att jag och maken kört 30 min core i vardagsrummet igår kväll, var jag sugen på att ge benen en omgång idag.



Benböj och marklyft i smithmaskin, mer benböj både med benkick och i TRX.
Passade även på att ge ryggen en omgång med räckhäv och rodd.
På slutet blandade jag tricepsarmhävningar med en coreövning med medicinboll.



Vilken härlig känsla.
Stark, glad, gravid känner jag mig idag, precis som boken heter som jag har hemma.

3 kommentarer:

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...