måndag 4 februari 2013

Tidig morgon




Noel vaknade vid 5 och ville inte somna om. Och det gjorde ju inget, för jag var redan vaken efter att ha drömt en mardröm om serien på Svt igår, En pilgrims död, och kunde därför inte heller somna om.
Fick också för mig att jag försovit mig, vilket inte alls var fallet så klart.
Så jag tog god tid på mig att dra på mig springkläderna, äta frukost med familjen och pussa hejdå innan jag gav mig av.

10 km lätt distans till Mörby, där jag hoppade på tunnelbanan blev dagens morgonspring, och vad kan starta veckan bättre?
Senare i veckan planerar jag ett långpass hela vägen in till jobbet, ca 20 km, vilket blir första gången hela sträckan.
Blir spännande och se om jag hittar hela vägen...

4 kommentarer:

  1. härlig start! gillade du serien? jag tyckte den var ganska så bra...

    SvaraRadera
  2. Härlig start på veckan! Grymt att kunna springa till jobbet!

    SvaraRadera
  3. Härlig måndag! Eller ja, inte mardrömmen då, men...
    Klart du klarar. Kör hårt! :-)

    SvaraRadera
  4. Jonna: ja, verkligen! Tyckte den var spännande och välspelad:) nästan för spännande tydligen...

    SvaraRadera

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...