måndag 19 augusti 2013

Lite av varje

I fredags drabbades den minsta i familjen av magsjuka som fortsatte på lördagen.
Vi stora klarade oss dock undan det, som tur var, men var lite stukade med både illamående och trötthet.
Planerna för helgen fick ställas in, men det var rätt skönt på ett sätt.
Det här preggot hade inte ork till mycket men vi mobiliserade i alla fall lite kraft till att komma ut på promenad, lite yoga för min del och en 25-minutare hemmastyrka emellan vila, bokläsning för den minsta och ätande. För oj så hungrig jag är hela tiden.
Glad för det lilla som blir och jag vet ju hur mycket piggare jag blir när jag får träna. Skillnad som natt och dag på mig.







Nej, om man skulle försöka få till lite skön yoga nu då.
Trots att soffan hägrar.
Ja, en kortis får det bli.

1 kommentar:

  1. Hoppas den lilla är kry nu! Skönt att ni klarade er. Hade magsjuka när jag var gravid i våras och det var en pärs...

    SvaraRadera

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...